ייפוי כוח מתמשך – למה צריך?

לשיתוף המאמר

Facebook
Twitter
LinkedIn

לקביעת פגישה

מאמרים נוספים

למה לי לחתום על ייפוי כוח מתמשך?

היום דעתכם צלולה ואתם מקבלים החלטות בעניינים אישיים, רפואיים וענייני רכוש.

אין לדעת מה צופן העתיד בחובו, אם חלילה, מסיבה זו או אחרת, לא תהיו מסוגלים להחליט ולבצע פעולות בעצמכם בגלל דמנציה או אירוע מוחי או כל מחלה הפוגעת בריכוז, בחשיבה ו/או בכושר השיפוט.

 

מי יקבל החלטות במקומכם, ומי יבצע פעולות במקומכם כשלא תוכלו לעשות זאת בעצמכם מבחינה נפשית ו/או שכלית?

ייפוי כוח מתמשך הוא התשובה לבעיה הנ"ל

אתם ודאי רוצים שמי שיקבל החלטות במקומכם, כשלא תהיו מסוגלים לכך בעצמכם, יהיה אדם קרוב אליכם, אדם שאתם סומכים עליו ונותנים בו אמון, שינהל את חייכם, כפי שהייתם רוצים.

כיצד תבטיחו שגם בתקופה בה לא תהיו מסוגלים לקבל החלטות ולבצע פעולות, יתנהלו העניינים שלכם כפי שהייתם רוצים ולא על פי החלטתו של קרוב משפחה זה או אחר, או של אפוטרופוס זר שאינכם מכירים כלל, שיחליט על פי דרכו ולא על פי הדרך בה הייתם רוצים להתנהל.

חתמו על ייפוי כוח מתמשך ועל הנחיות מקדימות, בחרו במיופה כוח שינהל את העניינים האישיים, הרפואיים והרכושיים שלכם ויקבל החלטות במקומכם, בתקופה שלא תהיו מסוגלים להחליט בעצמכם.

 

ייפוי כוח מתמשך, מה זה?

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי בו אתה או את ממנה מיופה כוח לנהל את העניינים האישיים, הרפואיים והרכושיים שלך בזמן שלא תהיה מסוגל לטפל בעניינים אלו בעצמך.

 

ייפוי כוח מתמשך יאפשר לכם שליטה בתקופה בה לא תהיה לכם שליטה

עריכת ייפוי כוח מתמשך ומתן הנחיות מקדימות, כשאתם בדעה צלולה, יאפשר לכם לשלוט בתקופה שכבר לא תהיו מסוגלים לכך, עקב מחלה הפוגעת בזיכרון ובשיפוט.

 

החוק מאפשר לכל אדם מעל גיל 18 הצלול בדעתו לחתום על ייפוי כוח מתמשך

בשנת 2016 נכנס לתוקף תיקון מס 18 לחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות שקבע שכל אדם מעל גיל 18, שהוא בדעה צלולה, רשאי לחתום על ייפוי כוח מתמשך ולייפות את כוחו של אדם שהוא סומך עליו, לנהל את ענייניו האישיים הרפואיים וענייני הרכוש שלו, על פי ההנחיות המקדימות שנתן, לתקופה בה לא יוכל לקבל החלטות ולבצע פעולות בגלל מצבו הנפשי ו/או השכלי.

 

עו"ד עפרה זיו תסביר לך מה זה ייפוי כוח מתמשך, "תתפור" את ההנחיות (הוראות) המקדימות שתיתן למיופה הכוח שלך בהתאם לצרכיך ולרצונותיך ותלווה אותך לאורך כל הדרך עד להפקדת ייפוי כוח מתמשך במזכירות האפוטרופוס הכללי.

ליעוץ ולטיפול משפטי נא לפנות לעו"ד ייפוי כוח מתמשך עפרה זיו בטלפון מס 03-6730117 ואשמח לעזור.

עו"ד עפרה זיו תיתן לכם מידע משפטי, תענה על כל שאלה שתשאלו,
תיתן לכם יעוץ וטיפול משפטי מקצועי מסור ומהימן.
Scroll to Top
פתיחה
1
שלום וברכה
Call Now Button דילוג לתוכן